12 Temmuz 2011 Salı

ORMAN KEBABI

 ORMAN KEBABI İÇİN MALZEMELER
500 gr dana eti eşim sevmediği için kuzu etinden yapamıyorum aslında kuzu etiyle çok daha güzel oluyor
2 tane soğan
2 tane havuç
2 tane patates
Ben konserve bezelyenin yarısınından fazlasını kullandım (siz haşlayıpta kullanabilirsiniz.)
margarin veya sıvı yağ(2 yemek kaşığı)
karabiber 
kimyon 
kekik 
tuz
Önce etleri az suda haşladım ve suyunu çekene kadar pişirmeye devam ettim.Suyunu çekince margarini ve soğanı atıp kavurdum.Daha sonra havucu ve patatesini ilave edip kısık ateşde biraz pişirdim. Sonra 1 buçuk su bardağı su ilave yapıp biraz daha pişirdim.Eğer suyu az gelirse ara ara sıcak su dökülebilir.En son eğer konserveyse bezelyesini 10 dakika daha pişirdim.Ama eğer taze bezelyeyse patates ve havuçla birlite bezelyesinide ilave edin ve öyle pişirin.Son olarakta ocağı kapatıp tuzunu ve kekiğini serpip karıştırın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder